~~NuRuL FiTrIyAh NaJmI~~

~~NuRuL FiTrIyAh NaJmI~~
http://teeyahnajmi.blogspot.com

Saturday, 30 April 2011

esok aku kembali pada penjara aku :(

esok aku akn balik ke penjara aku..
knp aku yg pergi??
knp??
aku pun xfham knpa aku kna prgi..
lau boleh aku nk je duduk sini..
tpi apakan daya aku trpksa laa pergi juga
bak kata mak aku 'angah hg p sana nk blajaq kan?'
aku mnjawab dngan ati yg sedih..'xpo mok ore gi deh..ore gi blaja..'
aduyai esok pgi pgi lagi kna naik bas..
uh dah laa lama duk lam tu
tpi aku x kisah pun semua tu..huhuhu
jap lagi aku nk jumpa kakak aku yg udoh ..
yahooo.
lam aku menggila ngan dia..
rndu gila vavi..
hahah

xpelah aku msuk tidoq dulu..dah ngantuk nie..
byee.. jumpa lagi.. rndu hg sangt2.. <3
hahahah

Friday, 1 April 2011

mari belajar menyanyii dengan saya!!!

hai kwan kwan, 
hari ni kita belajar menyanyi okeyy..

1 , 2 , 3 ,
tepuk amai amai belalang kupu kupu
tepuk biar pandai
nnti mak upah susu
adik jngan nangis
mak buat kerja nnti mak upah susu!!!

nk nyanyi lagi ka??
 okeyy
kita nyanyi lagu tiga kupang
lagu tiga kupang
sagu penuh padi
enam ekor burung
masuk dalam kuali
bila sudah masak 
burung nyanyi saja
tentu sedap makan
beri pada raja
raja dalam rumah buat kira kira 
suri dalam dapur
makan roti gula
hey!!
dayang tepi kolam
mahu jemur tepung
datang burung hitam 
patuk batang hidung ,
 
nak lagi????
ha nie lagu enjit enjit semut..

 
nyanyi erk jgan x nyanyi..huhuhu
ha satu lagi lagu, lagu nie bestt gilerr dengar erkk jngan  xdngarr..
 
best laguu niee rugi x dengarr..
slamat mndengarr